Şimşek, MeldaDuishonbekova, Kanıkey2021-09-102021-09-102002https://katalog.marmara.edu.tr/veriler/yordambt/cokluortam/C/F/A/B/D/T0048293.pdfhttp://hdl.handle.net/11424/209289Halkla ilişkiler gibi 20.Yüzyıl'da önemi anlaşılmış bir sektör olan Turizm'in insanlar arası iletişime en fazla yer veren sektörlerden biri olduğu rahatlıkla ifade edilebilir. Günümüzde, Turizm'in, Halkla İlişkiler Bilimi'nden en yoğun olarak yararlandığı alanlardan biri otelciliktir. Genellikte dört yıldızlı ve daha lüks otellerde halkla ilişkiler birimleri faaliyet gösterirken, bu çalışmalar personelle ilişkiler gibi kurum içi ya da müşteri, basın ve sponsorluk gibi kurum dışı faaliyetlerde yoğunlaşmıştır. Misafirperver bir toplum barındıran Kırgızistan'da Halkla İlişkiler Çalışmaları kendine özgü bir yapıda yürütülmektedir. Yörenin doğal güzellikleri, natürel kaynakları, örf ve adetleri , yanısıra, yetişmiş insan potansiyeli bu çizginin tutturulmasında en büyük etkendir. Değişik otellerdeki değişik yöntem ve metotlar, Kırgızistan'daki dört yıldızlı otellerin Halkla ilişkiler çalışmalarını yönlendirmektedir.73y.turinfo:eu-repo/semantics/openAccessKırgızistanOtellerKırgızistan’daki dört yıldızlı otellerin hakla ilişkiler çalışmalarımasterThesis