Kabapınar, FilizÖzdemir, İlkay Buket Ataç2021-09-102021-09-102017https://katalog.marmara.edu.tr/veriler/yordambt/cokluortam/E/A/A/E/A/33541D68-3397-6248-B74E-83EA67250DCB.pdfhttp://hdl.handle.net/11424/202045ÖZETBİLİMİN DOĞASI VE BİLİMSEL TARTIŞMA İLE BİRLEŞTİRİLMİŞ BİLİMİN DOĞASI EĞİTİMİNİN LİSE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI, TARTIŞMA BECERİLERİ VE KİMYA DERSİNE KARŞI TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASIABSTRACTComparison of the Effects of Explicit Nature of Science Instruction and Explicit Nature of Science Instruction Integrated with Explicit Argumentation Instruction on Grade 10 Students’ NOS Understandings, Argumentation Skills and Attitudes Towards Chemistry398 y.turinfo:eu-repo/semantics/openAccessBilimEğitim ve öğretim (Orta)TürkiyeBilimÖğretim yöntemleriBilimin doğası ve bilimsel tartışma ile birleştirilmiş bilimin doğası eğitiminin lise 10. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası anlayışları, tartışma becerileri ve kimya dersine karşı tutumları üzerine etkilerinin karşılaştırılmasıdoctoralThesis