Person: ÖZDEMİR, LUTFİ
Loading...
Email Address
Birth Date
Research Projects
Organizational Units
Job Title
Last Name
ÖZDEMİR
First Name
LUTFİ
Name
5 results
Search Results
Now showing 1 - 5 of 5
Publication Metadata only Tasarım ve Baskı Süreçleri(Sonçağ Akademi, 2022-01-01) URAL, ELİF; ÖZDEMİR, LUTFİ; ÖZOMAY, ZAFER; URAL E., ÖZDEMİR L., ÖZOMAY Z.Publication Open Access Farklı Sektördeki Ambalajların Tasarımındaki Renklerin Tüketici Tercihlerine Etkisinin İncelenmesi(2016-12-28) ÖZDEMİR, LUTFİ; URAL, ELİF; ÖZOMAY, ZAFER; ÖZAKHUN, ŞÜKRÜ CEM; ÖZDEMİR L., URAL E., ÖZOMAY Z., ÖZAKHUN Ş. C.Basic functions of the packaging; transporting, protecting and introducing a product. Packaging is a very important fact in today’s increasingly competitive./increased competition. For the sale of packaged products. In addition to the structural features as well as visual attention needs to be supplemented with attractive and creative ideas. Product that ready for sale, should have convincing features to the consumer. Today, packages look like each other in terms of graphic design. These similarities, complicates the selection of product by consumer. The most important impact on the consumer of packaging design; the color of the packaging. Color represent; product’s brand value, identity and reflect the character of the determined image visually. Also; color is the most important tool to separate a product and packaging from each other. In this project; consumers purchasing reactions to packagings color ,tested according to these different industries; delicatessen, cleaning product, food, etc. In this project, for achieving general results ‘’descriptive scanning model’’is used. In the research; there are 40 woman and 30 men, totally 70 people. Researchers prepared a questionnaire that includes 47 question. In the analysis of data, percentages and frequency values are given for each item and cross tables were applied. The obtained data have been determinated according to the criteria representing the consumer profile. Obtained datas from test evaluated and shared.Publication Metadata only Ambalaj tasarımında tüketicilerin renk tercihleri ve tercih nedenleri(EĞİTİM YAYINEVİ, 2021-01-01) URAL, ELİF; ÖZOMAY, ZAFER; ÖZDEMİR, LUTFİ; URAL E., ÖZOMAY Z., ÖZDEMİR L.Birinci bölümde; modern köle olarak yapay zekâyı okumak, ikinci bölümde; insan kaynakları yönetiminde yapay zekâ kullanımı, üçüncü bölümde; teknolojik distopiden bugünün simülasyon evrenine bir okuma, dördüncü bölümde; işletme biliminde yeni bir fenomen: dijital işletme, beşinci bölümde; işgücü piyasası temel göstergeleri bakımından G20 üyelerinin kümeleme analiziyle sınıflanması, altıncı bölümde; toplum yararına programının kamuda istihdam bağlamında değerlendirilmesi: Bitlis ili örneği, yedinci bölümde; Türkiye’de yolcu taşımacılığının dağılımı ve eğilimleri, sekizinci bölümde; örgütsel doğaçlama, dokuzuncu bölümde; sağlık hizmetlerinde ekonomik değerlendirme teknikleri, onuncu bölümde; eksik sözleşme teorisi üzerine, on birinci bölümde; lojistik sektöründe elektronik ticaretin covid 19 salgın sonrası gelişimi, on ikinci bölümde; liderlik tarzlarının çalışan performansına etkisinde iş tatminin aracı rolü, on üçüncü bölümde; Avrupa Birliği ve Türkiye’nin Maastricht kriterleri bağlamında durum değerlendirmesi, on dördüncü bölümde; kurumsal iktisat yaklaşımıyla gelir dağılımı eşitsizliğine bakış, on beşinci bölümde; muhasebe eğitiminde uzaktan öğretim sisteminin öğrenci beklentilerini karşılama düzeyi üzerine bir araştırma, on altıncı bölümde; Giresun Dereli İlçesi Geğrez Havzası Cem Ritüelleri ve Müzik Pratiklerinin Kültürel Belleğin Oluşumunda ve Aktarımındaki Rolü, on yedinci bölümde; ekonomik özgürlükler ve gelir düzeyi ilişkisinin analizi: farklı bir yaklaşım, on sekizinci bölümde; ulusaşırı siyasetin jeopolitik konumu üzerine temel kavramlar, on dokuzuncu bölümde; imalat sanayi ve ticaret işletmeleri yöneticilerinin iş etiği tutumlarının bireysel ve örgütsel düzeydeki demografik faktörlerle ilişkisi, yirminci bölümde; Kırklareli işgücü piyasasının değerlendirilmesi, yirmi birinci bölümde; profesyonel değere katkısı bağlamında uygulama birimlerinin iletişim eğitimindeki rolü: gazete erü örneği, yirmi ikinci bölümde; ambalaj tasarımında tüketicilerin renk tercihleri ve tercih nedenleri, yirmi üçüncü bölümde; yeni medyada gözetim ve büyük veri, yirmi dördüncü bölümde; tv dizilerinde ideoloji: “bizimkiler” örneği, yirmi beşinci bölümde; kurumsal kimliğin inşasında marka iletişimi yolculuğu ve adımları ve son olarak yirmi altıncı bölümde ise; çeviri ve adaptasyon faaliyetlerinden sonra modern Arap edebiyatında ele alınan konular ele alınmış ve hazırlanmıştır. Bu kitabın hazırlanmasında emeği geçen tüm yazarlara ve hakem kurulu üyelerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Publication Metadata only Tasarımda baskı süreçleri(Sonçağ Yayıncılık Matbaacılık, 2022-01-01) URAL, ELİF; ÖZDEMİR, LUTFİ; ÖZOMAY, ZAFER; URAL E., ÖZDEMİR L., ÖZOMAY Z.Publication Metadata only Ambalaj tasarımında tüketicilerin renk tercihleri ve tercih nedenleri(Eğitim Yayınevi, 2021-01-01) URAL, ELİF; ÖZOMAY, ZAFER; ÖZDEMİR, LUTFİ; URAL E., ÖZOMAY Z., ÖZDEMİR L.