Person:
ÖZDEMİR, LUTFİ

Loading...
Profile Picture

Email Address

Birth Date

Research Projects

Organizational Units

Job Title

Last Name

ÖZDEMİR

First Name

LUTFİ

Name

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Publication
    Tasarım ve Baskı Süreçleri
    (Sonçağ Akademi, 2022-01-01) URAL, ELİF; ÖZDEMİR, LUTFİ; ÖZOMAY, ZAFER; URAL E., ÖZDEMİR L., ÖZOMAY Z.
  • Publication
    Karton Ambalaj Üretimine Destek Sağlayan Elektronik Bilgi Ağının Taranması
    (2001-06-30) ÖZDEMİR, LUTFİ; URAL, ELİF; ACAR BÜYÜKPEHLİVAN, GÜLHAN; ZELZELE, ÖMER BÜNYAMİN; ZELZELE Ö. B., ACAR BÜYÜKPEHLİVAN G., ÖZDEMİR L., URAL E.
    Carton packagings are graplıical produets vvhich have important effects in inereasing sales and marketing vvith related to design quality and in improving company image, together vvith their carrying and proteeting duties. Hovvever, these are not short term designs like commercial or nevvspaper notices. Many produets keep their design of packagiııg vvithout changing for years. Tlıis is essential for many produets. This kind of produets vvith the design ehanges in packaging is not attraetive for the consumer or they produce conflicts in terms of their safety. Finally, the sales and marketing ehance gets dovvn and llıe company image is badly affeeted. In the present study; samples vvere selected from the most affeeted type of produets in these conditions and the differences betvveen the samples printed in the past and in llıe preseni vvere compared and the general ehanges establislıed. As a result, llıe polential causes and results of ehanges or deformations related to llıe time and the technique used vvere examined and the precautions to be laken vvere presenied.
  • Publication
    Portable document format'ın yapısıve matbaa sektörüne getirmiş olduğu yenilikler
    (2002-12-30) ÖZDEMİR, LUTFİ; ZELZELE, ÖMER BÜNYAMİN; ACAR BÜYÜKPEHLİVAN, GÜLHAN; ÖZDEMİR L., ACAR BÜYÜKPEHLİVAN G., ZELZELE Ö. B.
  • Publication
    Ambalaj tasarımında tüketicilerin renk tercihleri ve tercih nedenleri
    (EĞİTİM YAYINEVİ, 2021-01-01) URAL, ELİF; ÖZOMAY, ZAFER; ÖZDEMİR, LUTFİ; URAL E., ÖZOMAY Z., ÖZDEMİR L.
    Birinci bölümde; modern köle olarak yapay zekâyı okumak, ikinci bölümde; insan kaynakları yönetiminde yapay zekâ kullanımı, üçüncü bölümde; teknolojik distopiden bugünün simülasyon evrenine bir okuma, dördüncü bölümde; işletme biliminde yeni bir fenomen: dijital işletme, beşinci bölümde; işgücü piyasası temel göstergeleri bakımından G20 üyelerinin kümeleme analiziyle sınıflanması, altıncı bölümde; toplum yararına programının kamuda istihdam bağlamında değerlendirilmesi: Bitlis ili örneği, yedinci bölümde; Türkiye’de yolcu taşımacılığının dağılımı ve eğilimleri, sekizinci bölümde; örgütsel doğaçlama, dokuzuncu bölümde; sağlık hizmetlerinde ekonomik değerlendirme teknikleri, onuncu bölümde; eksik sözleşme teorisi üzerine, on birinci bölümde; lojistik sektöründe elektronik ticaretin covid 19 salgın sonrası gelişimi, on ikinci bölümde; liderlik tarzlarının çalışan performansına etkisinde iş tatminin aracı rolü, on üçüncü bölümde; Avrupa Birliği ve Türkiye’nin Maastricht kriterleri bağlamında durum değerlendirmesi, on dördüncü bölümde; kurumsal iktisat yaklaşımıyla gelir dağılımı eşitsizliğine bakış, on beşinci bölümde; muhasebe eğitiminde uzaktan öğretim sisteminin öğrenci beklentilerini karşılama düzeyi üzerine bir araştırma, on altıncı bölümde; Giresun Dereli İlçesi Geğrez Havzası Cem Ritüelleri ve Müzik Pratiklerinin Kültürel Belleğin Oluşumunda ve Aktarımındaki Rolü, on yedinci bölümde; ekonomik özgürlükler ve gelir düzeyi ilişkisinin analizi: farklı bir yaklaşım, on sekizinci bölümde; ulusaşırı siyasetin jeopolitik konumu üzerine temel kavramlar, on dokuzuncu bölümde; imalat sanayi ve ticaret işletmeleri yöneticilerinin iş etiği tutumlarının bireysel ve örgütsel düzeydeki demografik faktörlerle ilişkisi, yirminci bölümde; Kırklareli işgücü piyasasının değerlendirilmesi, yirmi birinci bölümde; profesyonel değere katkısı bağlamında uygulama birimlerinin iletişim eğitimindeki rolü: gazete erü örneği, yirmi ikinci bölümde; ambalaj tasarımında tüketicilerin renk tercihleri ve tercih nedenleri, yirmi üçüncü bölümde; yeni medyada gözetim ve büyük veri, yirmi dördüncü bölümde; tv dizilerinde ideoloji: “bizimkiler” örneği, yirmi beşinci bölümde; kurumsal kimliğin inşasında marka iletişimi yolculuğu ve adımları ve son olarak yirmi altıncı bölümde ise; çeviri ve adaptasyon faaliyetlerinden sonra modern Arap edebiyatında ele alınan konular ele alınmış ve hazırlanmıştır. Bu kitabın hazırlanmasında emeği geçen tüm yazarlara ve hakem kurulu üyelerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
  • Publication
    CTP Sistemlerinde Banyosuz ve Kimyasalsız Kalıp Teknolojilerine Geçiş
    (2007-12-25) ZELZELE, ÖMER BÜNYAMİN; ÖZDEMİR, LUTFİ; ACAR BÜYÜKPEHLİVAN, GÜLHAN; ZELZELE Ö. B., ACAR BÜYÜKPEHLİVAN G., ÖZDEMİR L.
  • Publication
    Matbaacılıkta Kağıt-Karton Su Yönü ve Önemi
    (EĞİTİM YAYINEVİ, 2022-01-01) ÖZDEMİR, LUTFİ; URAL, ELİF; ÖZDEMİR L., URAL E.
  • Publication
    Tasarımda baskı süreçleri
    (Sonçağ Yayıncılık Matbaacılık, 2022-01-01) URAL, ELİF; ÖZDEMİR, LUTFİ; ÖZOMAY, ZAFER; URAL E., ÖZDEMİR L., ÖZOMAY Z.
  • Publication
    Ambalaj tasarımında tüketicilerin renk tercihleri ve tercih nedenleri
    (Eğitim Yayınevi, 2021-01-01) URAL, ELİF; ÖZOMAY, ZAFER; ÖZDEMİR, LUTFİ; URAL E., ÖZOMAY Z., ÖZDEMİR L.