Publication:
Bütünleşik pazarlama iletişimi ile kadın girişimciliği ve Kagider’in incelenmesi

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Öneri Dergisi

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Özet Bu çalışmanın amacı kadın girişimciliğin Türkiye’de artmasına ve yaygınlaşmasına yönelik olarak bütünleşik pazarlama iletişim çalışmalarının katkısını açıklamaya ve tartışmaya yöneliktir. Söz konusu çalışmanın literatür taraması içinde girişimcilik, kadınlara yönelik girişimcilik konuları incelenecektir. . Literatür çalışmasının ikinci ekseni bütünsel pazarlama iletişimi boyutunda olup, sivil toplum örgütlerinin bütünsel pazarlama iletişimi kullanarak projelerini duyurma, kaynak yaratma çabalarının önemi üzerinde olacaktır. Spesifik olarak kadın girişimcilik ile ilgili önemli mihenk taşlarından biri olan KAGİDER’in kadın girişimciliğin yaygınlaşması bağlamında yaptığı çalışmaları ve iletişim projeleri üzerinde örnek olay incelemesini yapılacaktır. Çalışmada ayrıca, KAGİDER iletişim sorumlusu ile yapılan derinlemesine görüşme bu projelerin planlaması, yaşama geçirilmesi ve karşılaşılan engel ve fırsatlarla ile ilgili de bir resim çizecektir. Benzer eksende diğer bir araştırmada TİSVA da yapılacaktır. Çalışma örnek olaylar ve derinlemesine görüşmeler girişimcilik ve kadınlara yönelik girişimcilik iletişim planlaması üzerine güncel bir bakış açısı kazandıracaktır. İletişimin kazanç odaklı anlayışa hizmet etmesi dışında sosyal projelerde iletişimin yarattığı/yaratacağı katma değer vurgulanacak ve ayrıca bundan sonra buna benzer iletişim çalışmaları için bir model oluşması yönünde görüşler bildirilecektir. Abstrac The purpose of this study is to increase and spread of women’s entrepreneurship in Turkey in order to explain and discuss the contribution of integrated marketing communication efforts. In literature review of this study in question entrepreneurship, women’s entrepreneurship will be examined as basic subjects. The integrated marketing communication is the secondly dimension of the literature review; the importance of efforts of the civil society organizations in using the integrated marketing communication for announcing their projects and fund rising. There will be case study example including what KAGİDER, as an important touchstone in women’s entrepreneurship in Turkey, does for becoming widespread of the women’s entrepreneurship. An interview with the integrated marketing communication responsible of KAGIDER which draws the outlines of these projects, possible obstacles and opportunities of realizing them will be included in this study. A similar research will also be done in TİSVA. Case studies and in-depth interviews with the study of entrepreneurship and entrepreneurship, communication planning for women will provide a perspective on the current. Gain understanding of the service-oriented communication, social projects, except that communication creates or will create added value will be highlighted and after that, similar to the formation of a model for the study of communication informed opinions.

Description

Keywords

Bütünleşik Pazarlama, Kadın Girişimcilik,KAGİDER, Integrated Marketing, Woman Entrepreneurship, KAGİDER

Citation

Collections