Publication: Cabri geometri’yle tanıştırılan öğretmen adaylarının teknoloji ile matematik öğretimine yaklaşımlarının incelenmesi
dc.contributor.author | İlyas, Yavuz | |
dc.contributor.author | Can, Rukiye | |
dc.date.accessioned | 2014-07-15T08:12:36Z | |
dc.date.available | 2014-07-15T08:12:36Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı dinamik geometri yazılımlarından Cabri Geometri ile yapılan bir öğretim tasarımının öğretmen adaylarının teknoloji ile matematik öğretimine yaklaşımlarındaki değişim ve gelişimi incelemektir. Araştırmanın amacı doğrultusunda araştırma durum çalışması olarak desenlenmiştir. | en_US |
dc.identifier.issn | 1300-8889 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.marmara.edu.tr/handle/18832014/913 | |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi | en_US |
dc.subject | Matematik eğitimi, dinamik geometri yazılımları, Cabri geometri, öğretmen adayları | |
dc.title | Cabri geometri’yle tanıştırılan öğretmen adaylarının teknoloji ile matematik öğretimine yaklaşımlarının incelenmesi | en_US |
dc.title.alternative | Investigating pre-service mathematics teachers’ approaches of teaching with technology in their first encounters to cabri geometry | en_US |
dc.type | article | en_US |
dspace.entity.type | Publication | |
local.import.package | SS40 |